Kirtti
Mukķa (Svētā seja)
By © E. Antons
Benjamiņš, 2016
12. Pēcvārds
Blogs
288 izlaists; publicējams tikai pēc manas nāves.
Viena
no šīs grāmatiņas tēzēm ir/ bija, ka jau tūkstoš gadus Rietumu pasaules imadžs
ir Kaunu kalns, kur samestas izcirstas mēles. Mēles loca nemitīgu virkni kaunu
dziesmu. Kaunu dziesmas ir ilgušas vismaz 12,000 gadus, par ko liecina Eģiptes piramidas un
sfinks. Protams, ne jau piramidas ir melu kalni, bet mūsu pašu latviešu ordoksālo
ierēdņu un akadēmiķu stāsti, kādi līdzinās mūsu ēras dominikāņu ordas rīcībai
ap 13to gadu simtu. Par meliem var uzskatīt patiesu notikumu
noklusēšanu. Nesen Latvijas nacionālās bibliotēkas direktoram aizmirsās
pieminēt, ka pirmās latviešu grāmatas bija rokrakstu grāmatas, kuras rakstīja
cepurnieki/ hernhūtieši. Ne jau kāds luterticīgais pieminēs, ka šīs grāmatas atņēma
un dedzināja* viņu ‘mācītāji’.
*Skat “1743.gada
16.aprīlī cariene Elizabete aizliedz Brāļu draudzes darbību
Krievijas impērijā, slēdz un aizzīmogo Jērakalnu [Valmierā] u.c. Brāļu draudzes
saiešanu vietas, atņem grāmatas, sākas vajāšanas.”.
Manas
grāmatas vēstures posms interesejās gan tikai par vikingu ieviesto posta
laikmetu. Tāds laikmets, domājams sākās pēc Ledus laikmeta atkušņa un tā sekām
(jaunā akmens laikmetā), ka piemēram Storrega tsunamis, Dogerlandes nogrimšana,
un Anglijas atdalīšanās no Eiropas zemes masas. Katastrofāli plūdi ieslodzīja
neskaitāmus ganus ar visiem ganāmpulkiem Baltijas jūras ziemeļu pusē. Gani un
ganāmpulki bija tur iestaigājuši no Melnās jūras apkaimes, kur pa ledus
laikmetu bija pulcējusies liela daļa no Afrikas izceļojusī cilvēce.
Nespēdami pēc ledus ūdens plūdiem atgriezties mājās,
gani (G=J; Jāņi) palika ziemeļos un tur nodibināja gaļas ēdāju un ādas ģērātāju
kultūru.* Šī kultūra sevi atzīmēja ar nosaukumu ‘vikingu (upes staigātāju) kultūra’. No tās
izcēlās kā rietumu, ta austrumu (Volgas) ģermāņi. Reaktīvi ārī izcēlās krievu
un tā sauktās baltu tautas, kuras bija spiestas atstāt Dniepras upes apvidi.
*Cilvēks nav pēc dabas nežēlīgs. Nežēlība
ir iemācīta, ka to pierāda nepieciešamība ‘kulturizētiem’ vecākiem ‘palīdzēt’ bērniem pārvarēt
drebuļus un nospiest šautenes gailīti, lai nošautu briedi.
Laika
gaitā, vikingi centās atgriezties savās bijušās mājās pie Melnās jūras. Par
nožēlu, kad tie tur atgriezās, tie bija pārvērtušies drausminiekos. Velāk, lai
novērstu uzmanību savai nežēlībai,
vikingu vēsturnieki sevi pārsauca par mongoļiem. Sekoja melu kultūra, kura turpinās
līdz šai dienai. Baltu ciltis Dniepras upes notekā bija pirmās kuras pārcieta iebrucēju
brutalitāti; ebreju tauta Kazīrijā bija otrā; krievi trešie; tie kurus tagad
sauc par musulmaņiem bija ceturtie.
Vikingu
melu dziesmu pirmās atskaņas nāca (tads mans minējums, jo precīza hronoloģija ir
sen iznīcināta*) no kāda vikingu
pilī darināta zobena
cirtiena, ar kura izpalīgu kāds senlaiku gangsters no ziemeļiem izgudroja veidu
kā aplaupit cilvēci ar tā saucamiem ‘nodokļiem’, kas radīja vergus, un iznīcināja
kultūras, kuras balstijās uz miermilīgi audzinātiem ganām pulkiem un viņu
valodās ieslēgtām garīgām vērtībām. Būtībā vikingi radija divas cilvēces grupas:
a) iedomīgas valdības (karu attaisnotājas); un b) pazemotus pārpalikušus vergus-populistus,
kādi izsaka situācijas patieso stāvokli prastā valodā.
*Iznīcināta hronika vai hronikas
pārvērtēšana ir durvis, kādas mums (ieskaitot šim autoram) paver krievu
matēmatiķis un vēsturnieks AnatolijsFomenko.
Nav
taisnība antropologu apgalvojumiem, ka cilvēces senči dzīvoja kā “mednieki un dabas veltes
vācēji” (hunters-gatherers). Šajā apgalvojumā atbalsojās mūsu nāvējošā laikmeta
bezkaunīgais sevis attaisnojums. Pilnīgi pretēji, cilvēces priekšteči bija GANI/ [Jāņi, (J)Anneles], dabas velšu vācēji, un dārznieki. Mūsdienu vardarbīgā
civilizācija, izraisījās no pils-fortu kultūras, kura šodien atspoguļojas civilizācijā,
kas pārbūveta ar pilsētām, kurās dzīvo neapzinīgi-‘radīgi’ patērētāji/
laupītāji.
Kamēr
nevar noliegt, ka laiku pa laikam čimpanzi (īpaši no vīriešu dzimtas) noslepkavo kādu cilts
robežu pārkāpēju, pēc kam to apēd, tas vēl nenozīmē, ka cilvēce ir cēlusies no
slepkavām, gaļas ēdājiem, vai karotājiem. Tādi apgalvojumi nāk no tipiskiem slēp-kavu
kultūras valdoņiem.* Īstenībā
cilvēces agrīnā iztika bija ragainās briežu mātes vai govs piens-asinis, saknes, un
augļi, bet pēc dzīvnieks nomira arī kažoki.
*Nenoliedzami, ja dzīvniekiem viņu ierastā
pārtika pietrukst, tie spēj pārvērsties par gaļas ēdājiem. Šini gadījienā, gani
no Melnās jūras apkaimes pārvēršas par vikingu plēsoņām, tāpat kā Eiropas kāmis,
kura dabisko uzturu iznīcina pilsētnieku uzspiestā lauksaminiecība, sāk ēst
savus mazuļus. Ievērosim, ka šajos kāmjos kanibalizāciju izsauc mūsdienu
cilvēces kultūra, kamer tas nekādi nav pašu kāmju dabā.
Dabas
velšu vākšana neved uz lauksaimniecību, ka to šodien stāsta ar dabu nesaistīti pilsētās
audzināti antropologi. Mūsu senču laikos, cilvēki drīzāk dzīvoja mežā un
piekopa dārznecību. Par šādu dzīves
stilu joprojām liecinā tūkstsošiem pamestas mājvietas (r(R)omas), kādas var
redzēt Latvijas tīrumos gandriz no katra lauku ceļa. Tur ir tās vietas, kur
senos laikos radās vārds ‘paradīze’, tas ir ‘dārzs’, kas pār-spēj dabu. Tur pat
dārzā ar laiku arī sāka sēt graudus (auzas, miežus), no kā auzu putra un alus.
Graudkopība mūsdienu āpmēros iesākās ar kungu šķiras iesēšanos, kura izmantoja
un piesavinājās graudus kā sava veida nodokli. Protams, tas arī veicināja mežu
izciršanu. Mūsdienās tūristi, kas braukā pa lauku ceļiem, uzskata pamesto māju
kaudzes par meliorizācijas rezultātā pamestām akmens čupām.
Vikingi
iznīcināja baltu un slāvu valodas, kurās slēpās kā baltu, tā slavu
senkristietības mīlestības avots, tā sauktie, mīkstināmie vai mīļinātie vārdi. Mīļinātie
vārdi varēja rasties tikai ilgi pastāvošu tautu kultūrās. Kā zināms, latviešu
valodā mīkstināmie un mīļināmie vārdi ir
darināmi no katra priekšmetu un darbības vārda: re: akmens < akmentiņš; iet
< sasaiet. Modernās valodās, kā piemēram mūslaiku angļu, šādi vārdi
sastopami vairs tikai personas vārdos: Džon < Džony (John < Johnny, utt.).
Valodās ierakstīto garīgo raksturu turpina iznīcināt kā baltu, tā slāvu valodnieki
un mēdiji, kuri tajos vairs nesaredz nekādu jēgu.
Līdz
ar baltu un slāvu tautu valodu pazemošanu tika pazemināta šo tautu pašapziņa un
garīgā ticība, kuru šis autors sauc par senkristietību.
Senkristietībai
pamatos ir vairāki pieņēmumi: 1. Prāts ir mūžīgs un tā galvenā sastāvdaļa ir
mīlestība; 2. Prāts ienāk Mūspasaulē no Vispasaules ar Dabas starpniecību; 3.
Daba ir prāta sastāvdaļa;
4.
Tomēr cilvēces vēl sevi neapzinīgam prātam piemīt īpašība, kura to no Dabas
attālina, ja, kā augšējā saitē pieminētam kāmim, prātam tiek atņemta Dabas
evolūcijas gaitā dotā iztika. Tādi prāts ieaug matērijā (un līdz ar to mirstībā),
kas atklājās kā rēgs un neatmināma mistērija;
5.
Lai apturētu attālināšanos no Davas/Dabas, senlaiku civilizācijas piekopa
pašupuri; 6. Pašupuris, kāds parastiem ļaudīm likās varonīgs akts, iedvēsmoja tos
uzticēties pašupuru drosmei un (it kā) bezbailībai; 7. Pašupuru akts turpināja
kopienu veidošanos morfiskas
resonances telpā (+).
Šī telpa ir viena daudzām kopienām. Šie ‘daudzie’ tad sāk sevi uzskatīt par
‘visiem’, kas var izraisīt sadursmes ar citiem ‘visiem’, ja pašupuris tiek
noliegts. Nepārprotami, ‘visiem’ ir viens Dievs, kura raksturu mūsdienās vairs
nenosakam mēs paši, bet Vatikāns un tur sludinātā ortodoksālisma priesteri, vai.universitātes
un akadēmiķi.
Kamēr
cilvēces mājvieta bija Dabā/Davā vai mežā, Visuma robeža bija kustīga. Šādas
kustīgas robežas joprojām pastāv dzīvnieku pasaulē, kuras sargā un uztur
nepārrauta vīrišķīgā dzimuma jaunieši, kurus no svētā ķēniņa galma uz robežām padzen
sieviešu dzimums, kurš ķeniņu dievina viņa pašupura auras dēļ. Šāda sabiedriskā
kārtība bieži pajūk riesta laikā, kad dzimumorģijas līksmošana Visuma centrā
sasniedz jauniešu ausis pie Visuma robežām. Tad gadās, ka Upurķēniņa autoritāte
tiek parbaudīta. Līdzīga situācija ir aprakstīta antropologa Fraziera gramatā “Zelta
zars” (The Golden
Bough), kad ķēniņš aizstāv savu autoritāti Dabas Dieves Diānas svētā birzī,
Itālijā, Nemi ezera malā.
Mūsdienās,
morfisko resonances telpu mēģina ieņemt un aizstāt militāra vara. Militārā vara
panāk savu upurējot lielu skaitli karsavīru un civil iedzīvotājus, kuru upurēšana
veicina morfiskās telpas iziršanu, jo publika netiek pārliecināta, ka šaušalīgais
upuris, ir nepieciešams, bet pastāv kā represijas instruments militāru kliķu
rokās.
Rietumu
civilizācijā upurķēniņa metamorfoze [< nodokļi < katoliska laicīgā vara
(kuru atbalsta vikingu galms) < globalisms] līdz nāves augšāmcelšanās (jo
prāts nāvi nepieņem), būtībā iznīcina Dieva un Dieves [Davas/Dabas] radību.
Vardarbības
valstībā cerība atcelt katastrofālā pieņēmuma rezultātu vairs nav cilvēces rokās. Morfiskās
resonances telpa izirst, un kā mūsdienas pierāda, šodien ir izirusi. Šo telpu
var tikt atdzīvināta tikai pēc tam, pēc cilvēks atdzīvojas no nāves uz
operācijas galda. Šādi gadījieni muslaikos notiek diezgan bieži.
Ir
iespējams, ka līdzīga augšāmcelšanās ir senatnes Kristigas ticības pamatos. Skat:
kāds sens upurķēniņs vārdā Jānis Klīvkājis (pārdzīvo nāvi i galēju izgāšanos sabiedrības gaiteņos, i pašnavības rezultātā, un atgriežās šai pasaulē, lai stāstītu, ka
Aizsaulē valda bez nosacījumu mīlestība. Tā viņam to esot apstiprinājis pats Dievs.
Jau
no seniem laikiem garīgā literatura pareģo (varbūt tikai cer), ka nākotnē var
notikt kāds masveida mīlestību apstiprinošs notikums, kas atjaunos, ar morfiskās resonances izpalīgu, upurķēniņa
valdību. Tādā gadījienā ‘daudziem’ atkārtosies iespēja turpināt savas kopienas
‘Visumu’’ telpā, kur visiem “... ir daudz
mājokļu. Ja tas tā nebūtu, vai Es jums tad būtu teicis: Es noeimu jums vietu
sataisīt?” (Jāņa ev. 14:2). Varētu būt interesanti uzzināt vai morfiskā resonance skudrām turpina
pastāvēt, ja tām atņem viņām raksturīgās ķimiskās atpazīšanās smaržas.
-
30 -
No comments:
Post a Comment